Okos otthon termékeket értékesítő nagykereskedelmi csapatunkba keresünk új kollégákat, akik segítenek elérni üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés; a márkaismertség és ügyfélszám emelése terén.
Főbb feladatok:
– Hazai és Nemzetközi target ügyfelek leszerződtetése (Hunting tevékenység) és a velük való folyamatos kapcsolattartás.
– Egyedül vagy csapatban hatékonyan hajtja végre a Cleverline által forgalmazott termékek értékesítésével és fejlesztésével kapcsolatos komplex tevékenységeket.
– Különböző értékesítési technikákat alkalmaz az elfogadott üzleti és személyes tervek teljesítése érdekében az értékesítés volumenére és növelésére, a piaci részesedésre, az ügyfélkörre és egyéb értékesítési teljesítménymutatókra vonatkozóan.
– Felelős az összes megrendelésért és a szükséges dokumentációért a rendszereinkben.
– Szükséges esetekben egyéni megközelítéssel alakít ki erős és tartós kapcsolatot a (leendő) ügyfelekkel.
– Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.
– Felelős az üzleti tervezésért az ügyfelei tekintetében. Biztosítja, hogy az ügyfelei igényei és elvárásai az üzleti igényeink szerint kerüljenek teljesítésre. Teljes mértékben felelős a partnerei üzleti eredményeiért.
Alapvető kompetenciák:
– Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.
– Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.
– Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.
– Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.
Amit kérünk:
– Legalább 3 év szakmai tapasztalatot Telekommunikációs vagy Háztartási gépek értékesítésével, nagykereskedelem vagy disztribúció területén.
– Előnyként értékeljük a termékmenedzsmentben szerzett tapasztalatot.
– Az értékesítési-marketing alapelvek értő ismerete.
– Erős, hatékony és asszertív kommunikációs készség.
– Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).
– Hosszútávban gondolkodj
Egyéb készségek:
– Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.
– Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.
– Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.
Amit kínálunk:
– Pontosan érkező és versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe.
– Azonnali munkakezdés
– Negyedéves teljesítményarányos bónuszt.
– Előrelépési lehetőség
– Kis létszámú irodát Budapest IV. kerületében.
– Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményért cserébe.
– Támogatjuk a részbeni otthoni munkavégzést.
– Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.
– Későbbiek folyamán céges autó akár magánhasználatra is.
– Kollégáinknak ásványvíz és kávé térítésmentesen áll a rendelkezésére.