Key Account Managert / Sales Managert keresünk csapatunkba

Okos otthon termékeket értékesítő nagykereskedelmi csapatunkba keresünk új kollégákat, akik segítenek elérni üzleti céljainkat, a meghatározott termékcsoportok esetében a profit- és forgalomnövekedés; a márkaismertség és ügyfélszám emelése terén.

Főbb feladatok:

– Hazai és Nemzetközi target ügyfelek leszerződtetése (Hunting tevékenység) és a velük való folyamatos kapcsolattartás.

– Egyedül vagy csapatban hatékonyan hajtja végre a Cleverline által forgalmazott termékek értékesítésével és fejlesztésével kapcsolatos komplex tevékenységeket.

– Különböző értékesítési technikákat alkalmaz az elfogadott üzleti és személyes tervek teljesítése érdekében az értékesítés volumenére és növelésére, a piaci részesedésre, az ügyfélkörre és egyéb értékesítési teljesítménymutatókra vonatkozóan.

– Felelős az összes megrendelésért és a szükséges dokumentációért a rendszereinkben.

– Szükséges esetekben egyéni megközelítéssel alakít ki erős és tartós kapcsolatot a (leendő) ügyfelekkel.

– Tájékoztatja kollégáit a termékek piaci helyzetéről, az esetlegesen felmerülő problémákról és az ezekre adott válaszokról.

– Felelős az üzleti tervezésért az ügyfelei tekintetében. Biztosítja, hogy az ügyfelei igényei és elvárásai az üzleti igényeink szerint kerüljenek teljesítésre. Teljes mértékben felelős a partnerei üzleti eredményeiért.

Alapvető kompetenciák:

– Teljesítményorientáltság. Kész extra erőfeszítésre a célok elérése érdekében. Kitűnik tudásával és eredményeivel.

– Alkalmazkodóképesség. Képesség az új helyzetekkel való hatékony és gyors megküzdésre és alkalmazkodásra, nyitott az új ismeretekre és tapasztalatokra.

– Üzleti érzék. Az üzlet megértése, előretekintés, tervezés.

– Döntéshozatal. A rendelkezésre álló információk alapján történő cselekvés és tudatos döntéshozatal képessége.

Amit kérünk:

– Legalább 3 év szakmai tapasztalatot Telekommunikációs vagy Háztartási gépek értékesítésével, nagykereskedelem vagy disztribúció területén.

– Előnyként értékeljük a termékmenedzsmentben szerzett tapasztalatot.

– Az értékesítési-marketing alapelvek értő ismerete.

– Erős, hatékony és asszertív kommunikációs készség.

– Aktív angol nyelvtudás (B2), magyar anyanyelv (C2).

– Hosszútávban gondolkodj

Egyéb készségek:

– Önálló munkavégzésre való képesség, magas szintű problémamegoldó képesség.

– Szervezettség és a határidők betartása az üzleti követelményeknek megfelelően.

– Kezdeményező, ötletgazdag, többfeladatú és proaktív személyiség.

Amit kínálunk:

– Pontosan érkező és versenyképes, tisztességes fizetést a tisztességes munkáért cserébe.

– Azonnali munkakezdés

– Negyedéves teljesítményarányos bónuszt.

– Előrelépési lehetőség

– Kis létszámú irodát Budapest IV. kerületében.

– Rugalmasságot adunk a kiváló teljesítményért cserébe.

– Támogatjuk a részbeni otthoni munkavégzést.

– Munkád sikereihez korszerű készülékekkel (notebook, telefon) járulunk hozzá.

– Későbbiek folyamán céges autó akár magánhasználatra is.

– Kollégáinknak ásványvíz és kávé térítésmentesen áll a rendelkezésére.

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal tudsz a benjamin@cleverline.hu e-mail címen és kérlek használd a következőt tárgynak: Key Account Manager – Pályázat.